,.,.

Min snickers glass gjorde mig dock ej piggare så ja deckade o sen blev de film "Boot Camp" o den va så BRA!

Sjukt att sånt händer, handlade om några problem-ungdomar som blir skickade till ett boot camp på Fiji och där sker det saker man ej kan tro o den är baserad på en verklig händelse.

Denna veckan är de plugg som gäller ända fram tills dan innan Julafton kul visst.. men en sak som ja tror hade piggat upp mig och gett mig motivation för att plugga är att shop shop (shoppa) men men har lovat sötnosen att hålla mig borta från den så ja kämpar på.

Vad kan man ge sin sötnos för julklapp i år.. allt uppskattas men ja söker nåt speciellt som man kan komma ihåg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0