<<>>

Kallt, riktigt mycket snö och en tråkig dag..

Ja o en vän har f-n telepati, fick ett sms igår natt där det bl.a. stod: Minns du när vi gick ut på natten i snön o bara lekte  som barn..fan va kul.. Så skicka tillbaks o bad henne läsa min blogg va ja skrivit tidigare på dagen hahaha =)

Imorrn ska ja träffa syrran o umgås med henne nästan hela veckan, tänk att allt i våra liv ändrades på så kort tid?? Va hände? Allt gick så snabbt o man hann knappt reagera. Så mycket stress, flera månaders planering o sen va allt över på 1 dag typ. Men kul var det o allt va perfekt om man får säga så. En av de lyckligaste dagarna i mitt liv o ett minne värt. Det min lillasyster gjorde för mig under de månaderna är obeskrivligt. Mina föräldrar var de bästa stöttepelarna man kunde ha o alltid vatt egentligen. Det va speciellt o man värdesatte allt som dom gjorde fast efteråt iome att ja ej tänkte klart den tiden. Inser mer och mer för var dag hur mycket min familj betyder för mig. Jag fick e helt annan syn på livet fastän de låter konstigt o ja älskar dom mer idag än va ja någonsin gjort förr. Så alla ni där ute ge er familj kärlek för de är diamanter värda om inte mer. Ja säger varje dag till mina föräldrar att jag Älskar dom och Saknar dom. Önskar alla kunde ha en syster som min fastän ja slog henne av avundsjuka när hon föddes o fick all uppmärksamhet o de gjorde ej saken bättre att hon va söt som en docka o snäll som ett lamm. Men men nu inser man hur underbar hon är o hur tacksam man är för hon finns.

Idag har ja så mkt kärlek =)

Min sötnos är min familj me så ja behöver inte ens skriva nåt specifikt.. Bara tacka Gud att alla dessa som ja anser vara mig nära finns i mitt liv!

Nu ska de städas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0