!

Zuuuup!

E helt döööd.. inte van vid dessa rutinerna, va på praktiken innan 8 imorse o fick sluta tidigare. Hämtade sötis o sen stack ja till mina päron för att umgås lite. Inte vatt hos dom på ett par dagar o har saknat dom riktigt mkt. En timme innan Zara skulle stänga tvinga ja me mamma dit för att se om ja kunde hitta nåt hon kan ha på sig på lörda.. vi e alla bjudna på bröllop, men hon hitta inget sötnosen. Jag hitta dock lite kläder som ja köpte o sen lämna ja hem henne. Stack o köpte ett par mc boots osså. Har alltid tyckt dom e skitfula, klumpiga o har fulaste klacken nånsin(såna klackar ja hade när ja gick i grundskolan), men nu tänkte ja wtf varför inte. Man vill ju hänga me i trenderna. Pimpat dom nu lite me skosmycken för ja vet att halva Malmö kommer ha dom osså. Sen har ja ba fixat mat ti imorrn o sen målat naglarna röda, varför vet ja ej men ville ba få tiden att gå så ja kan sova. Imorrn e ja bjuden på tjejkväll o ska kanske dit, vill som f-n för ja har saknat o flabba me tjejerna. Just de, nu har man en vän som jobbar på Burberry hahaha synd hon nt jobbat där innan. Ialf hon har lovat att va snäll mot mig. Imorrn har ja fullt upp me möten o konferens hela dan o sen innan ja ska hem måste ja förbi stan o byta 2 saker ja köpt som hade skit kvalite. Nu ska ja verkligen sova, mina ögonlock hänger som om ja hade 10kgs vikter på varje öga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0