2010

Glömmer ibland att det är 2010, hmm undra hur detta året kommer gå. Vid denna tidpunkten förra året hade jag massa saker upp till halsen att ordna. Satt och ringde runt överallt, bokade massa, beställde en massa och inte nog med det hade jag skola och jobb.

Skola nästa vecka först tenta på måndag så min helg ska bestå av plugg jippi =(

Svårt att hålla i plånboken, lite klick klick här o var men endast nödvändiga saker(säger jag om allt) tur att ja ej behöver köpa böcker till skolan denna terminen och kan låna de få böcker ja behöver.

Ja uppdaterar aldrig fastän ja vill men känns som om man aldrig har tid. Nu ska ja glo på tv4 o dricka grönt te(fastnat på det) druckit 5koppar idag och kissat dubbelt så många ggr.

Hajjen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0