....

Är det lagligt att ha så tråkigt?
Är det normalt att ha sån huvudvärk?

Nej och åter nej.. idag är en sån dag ja vill ligga i soffan och kolla på film med sötisen och käka mina jordgubbs-snören för att sen somna mitt i halva filmen. Men men ibland måste man göra annat.

Imorrn kommer ja ha en stressig dag till en början men sen ska ja göra allt det jag velat göra idag.

Helgen närmar sig med snabba steg o allt ja kan tänka på är tentan tentan och återigen tentan (nämnde jag att idag var en av mina klagomålsdagar)

Kan sommaren komma nu?? För jag vill resa nånstans, ett varmt ställe för de lär ju ej hända att de blir varmt i sverige såsom det ser ut nu. Men ja läste dock att om ca: 50år så ska de va 60grader varmt i sverige STORT HAHA..

Ching chong kines va det du som fes! (uttråkad)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0