:'(

Bölade ihjäl mig som sagt.. så himla bra film! Ja skicka ett sms till min syster under filmens gång där ja förklara för henne hur mkt ja älskar henne medans ja böla så hon måste väl tro ja har slått mej i huvvet elr som skriver värsta grejen bara sådär men de är faktiskt såna stunder man värdesätter det viktigaste i ens liv. Lika mycket som man lär sig av böcker lär man sig av filmer faktiskt. Men men nu ska ja se till att sova för ja har ett spännande möte imorrn o får äntligen veta hur mina närmsta månader kommer se ut. Har fått spel på csn, riktigt mkt nu, orka va så jobbiga?

Sängen nästa(soffan tills ja somnar med tv:n på vaknar mitt i natten går som en yr höna, slår mig 50ggr på vägen mot sängen för att sen krypa under täcket o inte kunna somna om)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0