..

Började som sagt 8.15 ida men var ovanligt pigg, skrev som en galning på föreläsningen som var riktigt intressant. Gled förbi en bokhandel o sen nova..hitta varken boken ja ville ha eller nåt annat. Sen åkte ja till mina föräldrar för att pussa på dom o käka mammas goda mat. Sen kom syrran o vi stack förbi hansa o handla lite hihihi de va hennes fel =P Sen bara umgicks vi hos päronen o ja provade min förlovningsklänning hahaha hej jag har gått upp sen dess, brudklänningen våga ja inte ens mig på. Haft en rolig dag fastän ja saknade sötisen.
Stan me syrran imorrn kanske..om ja lyckas övertyga..

Nu ska ja äta en snickers glass o sen decka, svider in meine ögon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0