ooo

Blää hade tenta imorse o de va så jobbigt för alla skulle göra massa ljud ifrån sig, komma försent (ja osså men bara några minuter) vissa kom 15min sent, hade höga klackar på sig(vf har man 15cm:s klackar på en tenta när det är meningen att man ej ska störa andra) och inte stängt av sina mobiler. De som kom väldigt sent tog av sig värsta prasslande dunjackan o väskor osv i salen. Blev så irriterad för ja har koncentrationssvårigheter när de gäller sånt. Måste va tyst! Är imponerad på de som kan plugga med musik o tv på.

Ialf sen hade ja fest i stan.. yra runt o handla lite här o var för att belöna mig själv för ja gjort tentan. Har ja nu inte klarat den så blir de ett tröstpris för mig.

Imorrn är det intoduktion på den nya terminen o de känns super, redan lagt fram min almanacka,block,pennor o kläder ja ska ha imorrn. Känns pirrigt i magen hahaha.. känns som när man börja 1:an, kanske bara jag som sett fram emot att börja skolan igen??..

Jag ska ha fest på nova efter skolan, kanske hittar nåt vårigt så ja kan drömma mg bort till varmare tider, snart kommer min syrra också jippi!
Lär bli en underbar vecka känns de som =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0