Tack

För varje dag som går blir jag mer och mer "vaken" i huvudet. Jag har börjat inse vad som är viktigt i livet och vilka prioriteringar som skall göras. Allt som är viktigt nu är framtiden och vad vi gör den till. Jag är så tacksam för allt jag har, för allt jag fått och kommer få. Ibland kan jag irritera mig på småsaker som tex ett tv-program, serier, trafiken, människor, formella platser (inga nämnda) osv osv men samtidigt så är det egentligen så himla oviktigt så det inte är sant. Men men det hör till livet ändå och hade man inte gjort det så hade man nog blivit galen. Oavsett vad så kommer jag alltid fortsätta tacka för allt.. man skall ta vara på det som finns i nuet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0