5jan

Nytt år, nya händelser, nya minnen och framför allt mer hopp!

Önskar att detta året ska bli en av de bästa..

Hade en mysig nyår precis som jag skrev i inlägget under. Redan den 5 januari nu och det känns som att tiden flyger iväg men ändå står still. Känns som att allt händer nu för alla i min närhet och jag kunde inte varit mer glad för deras skull. Snart tenta igen och sen börjar skolan på allvar. Hela januari uppbokad känns det som men det är bara bra, jag jobbar bäst under press. Nu ska jag nog värma nåt till mig och sötnosen och fortsätta kolla heminredning =)
So looooong...


Kommentarer
Postat av: josefin

hej!

skulle du kunna skicka en bild på skorna?

är dom i bra skick? hur länge har du haft dom?

2011-01-10 @ 17:38:40
Postat av: Nono

Hej Josefin! Skorna är helt nya och ligger i sina dustbags. Har inte ens provat dem eftersom jag köpte 3 par.

2011-01-10 @ 18:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0