Jul jul..strålande jul..

Bestämt mig för att börja blogga igen lite mer aktivt än ja gjort den sista tiden. Bloggar för min egen skull, för att få nerskrivet lite av det som händer i mitt liv så man kan blicka tillbaks nån gång och för att underhålla mig själv när jag är uttråkad så vill ni läsa varsegoooooo men gör både mig och er själva en stor tjänst, skriv inget skit anonymt för det är ej lönt det biter ej på mig o ni visar er bara fega genom att ej stå för det ni skrivit. Alla ni andra skriv på..

Idag har jag varit ute i stan med mamma och kollat på julpyntandet i stan, fint är bara ett förnamn till vad det var. Köpte lite ljuskulor på trend eftersom ja har börjat julpynta lite smått härhemma. Sen hände inte mycket mer..

Snart kommer min syrra hem, saknar henne hela tiden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0