God Weeeeeel..

God Jul på er alla och på mig själv. Detta året fick jag världens bästa julklappar.. kanske visar, kanske inte =) En av julklapparna va min drömväska. Nu äger jag officiellt världens finaste väska tack vare familjen.

Igår åt vi så mkt att jag ville spy.. kunde knappt röra mig å att vi skratta till 3 på natten gjorde inte saken bättre. Älskar när min syrra kommer till Malmö, det enda vi gör är att shoppa, snacka, skratta och äta massa gott. Ni som har era syskon nära er, va tacksamma..jag hade gett allt för att ha min syster här 24/7 men men samtidigt så är jag så glad för det hon har nu. Ångra mig lite gällande julklappen nyss, min syster var och kommer alltid vara den bästa julklappen en syster kan få =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0