Nyår

Tiden går ju riktigt fort nu..nyår igen :|
Imorrn ska jag inte hålla på med trams-löften. Jag har slutat med sånt för jag håller ändå aldrig det. Varje år säger jag att jag ska gå och träna men ändå så slutar det med att jag betalar varje månad och sätter min fot där max 5ggr på ett helt år. Säger att jag ska sluta äta skräpmat och godis men ändå äter jag mer och mer. Säger så mycket som aldrig blir av..lönt??!!..

Detta året blir "mitt så kallade löfte" att jag ska sluta med löften!

Förresten..tycker nyår är så överskattat. När jag va yngre tyckte jag att det va så roligt. Man förberedde sig i veckor, dagar och timmar med att hitta allt man skulle ha för en kväll. Klänningsjakt, skor, frisyr, naglar, fest, sällskap osv. Denna nyårsnatten vill jag spendera med min underbara sötnos och familj iklädd mjukisbyxor frossandes i mammas goda mat. Tänker absolut inte gå ut i kylan, riskera att halka i snön och få en raket på mig för alla är galningar där mina föräldrar bor. Jag står hellre vid fönstret och tittar ut medans jag önskar alla ett Gott Nytt År och innerst inne kommer vara tacksam för allt jag har och haft samtidigt som jag kommer be för att det nya året ska bringa mig mer lycka än vad föregående år gett mig.

Så... Happy New Year Alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0