beroende,javisst..

Vatt på praktiken hela dan o haft skitkul, trivs med mina handledare som f-n och dom är helt flippiga. Vi har haft massa möten osv o ja såg ut som en nörd för ja frågade tusen frågor hela dan. Mina glasögon gör ju inte saken bättre heller. Ialf, en kompis skulle ha ostbricka/tjejkväll ida o ja skulle först inte dit men det blev att ja ändå skulle. Så emellan tiden ja slutat för dagen o tiden ja skulle va hos henne tänkte jag att ja skulle passa på att byta 2 plagg i stan så ja gjorde det. Det var ju ej så bra att ja hade så mkt tid över, ja blev som en galning o handla skitmkt.. kom hem till henne med skitmånga påsar o alla ba.. nu för du f-n sluta me de j-vla beroendet. Du handlar typ hela tiden asså. Jag överdriver inte när ja säger att ja handlar varje dag elr minst varannan dag. Ja borde egentligen spara för allt som ska hända i framtiden men har de dumma mottot: lev för idag bla bla. Fick mig en riktig uppläxning av tjejerna men ändå nu när ja kom hem krama ja alla mina påsar plus mina nya overknee-stövlar hihi.. gömde allt under sängen där ja gömt allt annat för man vill ju ej riskera att få en uppläxning härhemma osså. Snart ska ja lägga mig i sängen o beskydda min lilla butik ja har under sängen från spöken. Finns det rehab för shoppingberoende? Isåfall ska ja skriva in mig tänkte ja!

Imorrn kommer syrran..hihi shop shop! Godnatt fars nars knars!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0