:(

Blev inget ikea eller willys, utan det hände en tråkig sak. Sötisens släkting gick bort idag och vi satt med familjen hela dan och kvällen. Hatar sånt här och hoppas ingen får gå igenom såna saker. När vi kom hem gjorde sötisen mat till mig som ja kan ta med imorrn för ja endast har lunch i 30min o ja fick höra att man ej hinner gå o handla mat nånstans. Jag duschade snabbt o nu har jag suttit vid datorn i 3 timmar för att skriva rent mitt arbete. Känns som att det aldrig tar slut och jag bara fyller på med mer o mer ord. Vi skulle skriva 2000ord typ men ja är långt över det. Ialf ska försöka bli klar nu för ja börjar tidigt imorrn. Just det, har praktik nu resten av terminen samt massa studiebesök, eget arbete, rapporter och dagbok som ska föras varje dag. Imorrn är min första dag o ja e riktigt nervös. Fick först praktik 2tim härifrån men var inte alls intresserad av de arbetet de drev med där o sen bytte ja plats typ 5ggr för att hamna där ja ska till nu. Ja kommer leka helt proffsig nu o tro ja e nåt när ja e där säkert men kommer väl ner på jorden nån gång..

Ialf mitt arbete måste göras klart nu så ja kan sova..(intressant blogginlägg??nopp..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0