Hellooo..

Lekt upptagen sista tiden.. i fredes hade vi kandidatdag plus att ja fick böter, trevlig fredag med andra ord. Tröstade mig själv med att shop shop lite under helgen.. syrran e här så man har fått avnjuta hennes roliga sällskap. Mysig alla hjärtans dag.. o gått ner 3kg på 6dagar genom att käka nyttigt, träna o synda pyttelite =P

Igår va ja me familjen o vi hade så mysigt.. vi umgicks i flera timmar o då märkte ja att jag saknar dom hela tiden fan. Önskar dom kunde va fastklistrade vid mig som siamesiska tvillingar är. Praktik ida o tiden ville ej gå o sen va ja hos mamma igen. Nu ska ja testa min nya ansiktsmask som innehåller vit choklad o ta hand om mig själv lite innan fotbollen börjar..

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Grym design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

2011-07-19 @ 23:50:54
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0