lalalala

Praktik, möten o konferenser som vanligt ida.. tränade ihjäl mej efteråt o de börjar bli lättare o lättare nu. Kom hem o duscha, fixa mat o gjorde de ja behövde inför imorrn. Nu slappar ja framför so you think u can dance o väntar på att klockan ska gå så ja kan decka. Imorrn blir de en dag full av möten igen o sen träning. Ska nog förbi päronen imorrn o terra syrran när hon tentapluggar.
Jag önskar jag kunde sjunga fint o dansa som Michael Jackson.. ja hade sjungit ut orden o gjort spontana Michael Jackson ryck lite varsomhelst. Ville börja dansa ida på träningen såsom MJ gör i Billie Jean.. låtsades att ja var i hans värld, mimade till min musik tydligt o sen vakna ja upp av att ja nästan ramlade på "gå/springa-bandet" o 2 snorungar fnissa åt mig,Trevlig träning med andra ord!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0