:@

Idag blev ja riktigt sur o grät två tårar elr tre, beställde ett par stövlar i söndes i en butik, dom skulle komma idag, dom kom inte utan leveranser sker måndagar och torsdagar så hon andra hade missuppfattat de eftersom hon va ny i butiken. Så sa hon andra att hon kunde beställa dom igen o få dom hemskickade till Sverige, ja blev arg o stack medans mina tårar rann ner. Velat ha dom länge o dom är alltid slut. Sen köpte jag 2 parfymer o läste min bok på väg hem. Riktigt bra bok, ja böla under ett helt kapitel.

Igår såg jag the proposal för andra gången(bölade igen) och sen senaste avsnittet av the hills. Kan jag få flytta till Usa? Varför lever dom ett så glamouröst liv och inte jag, jo för ja har aldrig kunnat lämna min familj spec inte för ett land som ligger på andra sidan jordklotet typ.

Igår/idag = böldagar..

Imorrn ska ja se om ja kan beställa stövlarna på nåt annat sätt o går det inte kommer ja böla floder tyvärr.
Ska på massa ärenden imorrn, måste köpa en almanacka också(leker att ja har mycket att göra)och lite annat.

Nu ZzzzZZzzz.. sängeeeen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0