Guten morgen!

Vaknat tidigt ida jippi NOT, ska snart göra lasange o plugga lite. Tänkte sticka förbi stan sen o se om ja hittar nåt här, handlar hela tiden men ändå känns de som att ja inte har nåt i min garderob. Vill fortfarande ha nya svarta stövlar o får spel på att ja ej hittar dom ja vill ha. Varför finns det ej fina stövlar i butikerna längre? Hittade ett par igår men e så osäker på dom för dom va lite jakschemash. Varför e de så fattigt o shoppa i Malmö? Nästan varje gång ja är i Gbg så hittar ja massor, dom har miljontals me butiker där(tänk då sthlm). Tänkte åka till gbg nu ti helgen men de får bli en annan gång när mina göteborgare inte är upptagna.

Har ju nämnt tusentals gånger i min blogg under dessa månaderna att jag vill färga håret brunt o klippa mej kort men nu har ja bestämt mig. Ska ej göra nåt alls just nu. Ja trivs med mitt mörka svall. Mot sommaren blir de nåt annat.. Yeye nu måste ja fortsätta me maten. Hajjen!

Kommentarer
Postat av: Amirelin

Great site, keep up the good work!

2011-03-01 @ 12:24:42
URL: http://amirelin.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0