hmm..

Med min vanliga otur så satt någon redan med boken ja ville ha på bibblan, fick spel så jag gick på jakt efter den i hela malmö. Finns bara i Lund, så imorrn ska ja dit. Jaja men fick belöna mig själv lite i stan o mobilia för ja vandrat så länge. Handla lite småsaker o en tröja. Idag märkte ja att ja lägger ner sjukt mkt pengar på parkering i stan varje månad för de e så dyrt :S men hellre de än flera tusen i parkeringsböter. Jag borde promenera när ja ändå bor så nära plus att ja får motion men ja är för LAT!

Ialf åka till Lund imorrn o köpa min bok, förbi Nova o köpa ett par stövlar o sen ett viktigt möte på eftermiddan. Hoppas det nu går som jag vill knack knack knack i trä.

(Saknar min lillasyster)...Kanske borde ta mig en tripp till henne snart  åhgudamaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0