yeye

Somnade vid 3 igår natt på grund av boken, helt fängslad o somnade när ja hade 40sidor kvar. Dom skall läsas snart. Ja sov till 12 nästan o börja städa ihjäl mej o fixa mej. Blev willys som sagt o proppat kyl o frys nu. Köpte min kappa jeeej, blev så glad.

Måste plugga, har ingen lust bläää... vf har man tentor, kan inte hela Sveriges studenter slå sig samman med mig i en strejk mot tentor?? Hade vatt riktigt bra, ja får nästan magsår av tanken på tentor.

Nu ska ja klick klick lite för ja vill ha en vit klänning till sommaren o lite annat o sen läsa ut min bok. Kan man spärra sig själv från internet-butiker? Mitt liv hade blivit så mkt lättare då..ja behöver hjälp?!?!

Äntligen helg =)
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0