ZzzzzZZzz..

Zoooomnar znaaart.. ZzzzZZZzzz...

Pluggat den större delen av dan samtidigt som jag vräkt i mig massa skit som ja ej borde gjort. Jag tycker att ja förtjänar att äta vad jag vill när ja pluggar punkt slut. Så nu väger ja kanske 5kg mer än igår..
Imorrn har ja tenta från 8-12 o ja vet ej om ja stannar kvar under hela tentan för ja brukar bli klar snabbt, ska ialf till nova för de är på vägen o ha en liten fest därinne o sen ska ja fixa ärenden o hämta min sötis.

På tisdag börjar skolan igen o ja längtar faktiskt, synd bara att ja ej har bussen precis utanför mig som ja hade innan ja flyttade. Nu måste ja ta den svettiga vitlöksbussen varje dag o byta till en gul buss elr tåg om ja ej väljer att köra bil istället så det är nog de enda negativa. Nä nu ska ja ej va så negativ mer..
Plugga klart o sen blir de film o mys, kanske en snickers glass till vem vet =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0