torsdag

Gick upp tidigt imorse o körde iväg till skolan i mjukis. Hade världens svåraste tenta och jag hoppas på ett mirakel att jag ska få godkänt på den. Jag tänkte att jag ska belöna mig själv för jag gjort tentan genom att handla nåt roligt till mig själv. Men duktig som jag har blivit så gjorde jag inte det. Hellre mer pengar på en sak som ja verkligen vill ha än flera billiga skitplagg som man aldrig använder eller som går ur modet efter att halva Malmö tjatat ut det. Tänkte att jag skulle städa när ja kom hem men ja decka direkt.
Vakna sen i panik o körde snabbt o hämta sötisen..vi köpte indiskt med oss hem och brände halva halsen och våra tungor. Aldrig ätit så stark mat..näsan rann o tårarna va på väg ner. Ialf nu sitter ja här o funderar på varför jag tröttnat på allt. Sötisen spelar sitt nya spel och är helt inne i det medans jag tänker på mat. Va kan man äta nu vid denna tiden som inte blir för tungt för magen + skapar mardrömmar??
Borde inte va hungrig nu egentligen men varje gång elr varje dag rättare sagt när ja kollar på Masterchef så blir ja hungrig...

Helg imorrn och en massa plugg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0