¤&/(_>=??+!!!!!!!

Asså menar flygbolagen allvar eller? Ska de va så himla dyrt o åka flyg en kort sträcka??
Blir riktigt arg nu, helt orimliga priser plus att ja är flygrädd va fan..

Ibland är ja riktigt duktig som tex ida.. ja har städat o tvättat.. ja, lägg märke till ordet tvättat, de som känner mig vet va ja menar men ja ska avslöja mig ändå (JAG KAN EJ TVÄTTA, måste ha anvisningar från mamma o kolla tvättlappen). Ja älskar rena kläder, doften från kläderna när mamma tvättat, hon viker kläderna helt perfekt och man känner sig som ett litet barn när mamma fixat allt tvätt.

Får se hur resultatet av min tvätt blir imorrn, kanske ja får ge grannens bebis lite nya kläder, strumpor elr nåt vem vet?

Sängen nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0