bara rubrikerna får mig att vilja sluta blogga igen

fan va jobbigt att skriva en rubrik, elr egentligen inte de utan att komma på nån!

Idag skulle ja baka en chokladkaka med nötter, brände halva tummen o börja böla (moget) ja bölar för allt nuförtiden..

Sen köpte jag en svart tröja, har shopping förbud för ja har bränt ett antal sx##+!gyjra/% piiip denna månaden som ingen vet om, lovat mig själv att knäcka kortet men hittar alltid på massa ursäkter whatever..
Så nu sitter ja med den svarta tröjan o syr på paljetter,stenar etc för att smycka axlarna p.g.a att ja ska hitta nåt o göra så fort ja är uttråkad vilket är ofta..

Ja ska lära mig o sticka igen.. kanske en halsduk..

ja ska fortsätta me min tröja igen den kanske kommer va me på nästa fashion week i new york, vem vet??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0