nyår

Varje dag så brukar ja läsa ett antal bloggar i brist på annat elr för att bloggarna är roliga..nu har de flesta börjat nämna nyår o man får smått panik, Vad ska man göra?? Finns det ens nåt roligt att göra förutom att få va med de man gillar mest, nej tror ej de i Malmö iallafall. Här är det nog de samma vanliga, antingen träffas man ett gäng o käkar o drar ut eller så är man med familjen och om man har vänner som ordnar en fest så går man dit. Ju äldre man blir (som mig) så blir det tråkigare och tråkigare. Vi brukade ha rätt roliga nyår ibland me tjejerna men då va man ju ung och vi va fantasifulla skrattar bara ja tänker på det.. Tror säkert alla mina vänner kommer ha kul men tror ensi kommer ha roligast av oss. Hon är i Dubai, njuter av vädret, solar, badar osv medans vi får stå o frysa tårna av oss på nyår i "roliga" Malmö vad vi än gör.

Önskar ja va i Mauritius just nu och över nyår eller varför inte Miami??


Kommentarer
Postat av: Parisah

heej, tack för svaret men fattar fortfarande inte varför de händer i min mobil haha. & du nyår i miami e bäääst tro mig :D

2009-12-14 @ 23:14:49
URL: http://parisahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0