Ängel..

Varit utomlands, saknar det jättemycket.. kom hem och hade världens tur i oturen. Nu vet jag med hundra procents säkerhet att jag har en skyddsängel.
Jag har aldrig trott på filmer som visat "nära-döden-tankar" tills jag upplevde det själv. Jag såg hela mitt liv passera i revy, mindes saker från min barndom som jag inte ens visste existerat samt insåg att jag verkligen hade tur. Nu uppskattar jag vissa saker mer iallafall och inser att Gud är mer kraftfull än jag tidigare trott. Om jag trodde på Gud innan så kan jag inte beskriva hur mycket jag gör det nu, sjuk känsla!

Yeye snart skolan igen och det är inte mycket kvar nu.. sen kommer väl allt det alla andra gör när dom blir stora och vuxna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0