------

Riktigt trött idag, skulle iväg o träna på morgonen för ja började 12 men låg kvar i sängen o sen hann ja ej. Började "dansa/hoppa/klanta" mig o låtsades att ja va på träningen. Fixa sen mej o stack förbi mobilia för att handla småsaker. Köpte även en present till en vän o sen mot praktiken. Efter praktiken fick ja äntligen tummen ur r-ven o stack till träningen. Mötte upp min barndomsvän där o vi hade kul fastän de va tufft. Märkt att min kondis e riktigt kass sen innan. Ialf besök hos ena svägerskan o nu färdig me alla "sysslor" (laga mat till lunch+till sötisen för ja kommer hem senare)lagt fram kläder o ska snart sova. Syrran kommer snart igen, blir så glad av att ha henne här. Hon får mig att skratta, ger mig energi o gör alla runtom henne glada. Hon är den bästa lillasystern man kan ha =) Hade gjort allt i världen för henne! Imorrn ska ja ha massa möten på praktiken o sen träna igen, detta går bra..kompis det går bra nu.. Nu ska ja sova svimmar snart så trött som jag är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0