ZzzZZz

Somnade kl 3 igår natt o vaknade 7 imorse. Fixade mej o stack till praktiken där ja fick va me på möten, genomgångar, planering osv. Riktigt kul o ja trivs som f-n =)
Vi fick nycklar och kort som vi skulle hänga runt halsen o när ja gick runt i korridoren o i matsalen på lunchen så kände jag mig helt viktig. Ja lekte att ja hade jobbat helt länge o bara låtsades som att ja ej va alls nervös fastän ja ville pissa på mej.
Ialf.. sen ja kommit hem har ja städat, fixat thaimat till lunch imorrn o skrivit praktik-dagbok.
Nu ska ja försöka hålla mig uppe en stund till om jag inte deckar så fort ja lagt datan på bordet. Har alltid undrat om folk tar med datan överallt typ till toan, köket, i knäet, sängen och balkongen..ja gör alltid det o vet att min syrra också har me den överallt. Vissa tycker det är onormalt men varför behöver man va normal?

Tack o hej leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0