Annars?

Ida köpte ja boken, schweinen dyrt me skolböcker på akademibokhandeln men men va ska man göra när viss böcker ej finns på andra ställen. Vatt på möte som gick rikigt braaoooo tvi tvi tvi!! Eftersom de gick så bra va ja tvungen att shop shop, handlade både till mig o till sötisen som blev så glad. Blev så trött efter allt som hände ida att ja kom hem o ville decka men den j-vla boken tillät mig inte. Den bara låg där o skrek LÄS MIG LÄS MIG, o ja tänkte skjut mig skjut mig. Läst 30sidor fastän ja ej fattat nåt utav de så nu ska ja läsa några kapitel till om ja inte deckar. Kan de inte komma lite finare skor nu till butikerna o mer vårkläder? Just de.. csn stör mig enormt mycket nu, fick ett utbrott idag på dom. Sa till dom att när de gäller oss o vi vill ha nåt från csn så ska de alltid komma upp en massa saker, du har skickat in fel uppgifter, du har ej angivit rätt bla bla eller din ansökan måste omprövas pga bla bla MEN när ni vill ha nåt av oss, tex ett återkrav, betalning elr nåt så ska vi fixa det direkt annars får vi massa problem ahhhh! Det är ju dock inte bara csn som är såna utan typ alla ställen nästan. Yeye nu ska ja ej va så negtiv, ska fortsätta läsa...hajjen!

Kommentarer
Postat av: Californication Video

Very impressed!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0