Avatar

Vilken film.. vilka färger.. vilken magi.. Jag vill flyga.. Trodde alla överdrev när dom sa att filmen var unik, fantastisk och att man ville leva i den världen men ja har aldrig sett liknande. Fastän den var så bra var det dock störigt att ha dom 3D glasögonen på, 1. För jag fick huvudvärk 2. Mådde illa 3. Dom är fula och inte nog med det så blev jag nästan döv inne i bio-salongen. Ialf den va sjukt bra o nu förstår jag varför folk ser denna flera ggr om på bio. Fullpackad salong o tur som vi hade satt vi längst bak o i mitten på sköna stolar.

Mina ögon svider o min hörsel är ej på topp. Imorrn blir det ett viktigt läkarbesök på morgonen o sen ska ja köpa lite böcker.. nu gäller sängen för mig o under mitt varma täcke ska jag drömma att ja flyger runt i Pandora med min älskling med alla vackra saker runtom oss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0