:(

Går ej att få hem mina stövlar förrens om 3-4veckor, provade dom i storlek 39 fast dom va som båtar så aldrig i livet tänkte jag o sen bölade ja igen. Velat ha dom så länge nu o massa saker kommer upp hela tiden som börjat göra så att ja snart ej kommer köpa dom.

Vatt me mina föräldrar ida en bra stund o sen me sötis.
Fick hem mitt paket me kappan o lite annat som ja beställt. Såg ut som en clown i den så den ska tillbaks. Får köpa den ja ville ha från första början istället.

Ida va ännu en böl-dag, mitt humör svängde rejält o ja har vatt riktigt jobbig idag har ja märkt. Smälte efter ja såg extreme home makeover. Så fort ja ser de programmet bölar ja ihjäl mig, wtf de va ett himla tjat om bölande, nu får de räcka!

Glad nyhet ialf gällande skolan so i´m happy när de gäller det men har ej sluppit tentan på måndag för det neeeej.

Imorrn blir de städning, tömma willys på mat och sen lite annat. Bara ja kan hålla mig borta från stan så går de bra, kompis de går bra nuuu.. yeye trött nu o ska fortsätta me min bok tills ja deckar. Läs den om ni ej har nåt för er men garanterar att ni kommer böla ihjäl er, Min bästa väns dotter av Dorothy Koomson heter den ialf. Tänka sig hur dumt det såg ut när jag satt på tåget o bölade medans ja läste. Alla kolla på mig som att ja va lite wohooo in the brain.

Godnatt för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0