..

Läste ut min bok o den slutade bra sen deckade jag. Sitter och pluggar just nu o försöker komma på ett sätt att slippa. En viss person sitter här o bevakar mig som en general o det enda ja kan få fram är Aj Aj Kapten! Mamma ringer var 5:e sekund för att kolla så ja pluggar.. vill ba skrika ut att ja inte är ett litet barn men dom vet såsom jag vet att håller dom ej på såhär så hade jag varit i stan vid detta laget.

Plugga i 3tim till o sen börja fixa mig, ska hem till en barndomsvän som ja ej sett på bokstavligen 21år, minns henne fortfarande o såg gamla videoband på oss förra helgen. Mycket har ändrats men får se om vi kommer känna av den vänskapen vi hade när vi va små. Sen blir de min sötis som gäller ikväll =)

Önskar ja kunde lägga ut bilder, då hade ni fått se allt det fina som hände mig förra året.. Ajja men nu ska ja gräva in mig i boken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0