.....

Va e detta för stad vi bor i?? Alltid måste nåt sjukt hända..no more comments.

Försökt o få me mig gubben här till ikea men han vill hellre spela x-box. Har hittat så mkt ja vill ha därifrån o de ja hade tänkt o köpa kanske ger mig motivation o städa vår garderob o bära ner saker till källaren som ej används. Igår skulle vi ju kolla på sherlock men ja orka ej för den verkade va så himla tråkig. Vi bytte till en film som heter La Zona, den va helt okej men slutade sjukt o ja fick spel. Sen drömde ja mardrömmar om mexico o pistoler osv. Jag kan inte ens se skräckfilmer, vågar ej gå ut på ett par dagar, går absolut ej ner till källaren(gör ändå aldrig det), vågar helt enkelt ej va ensam för då hör ja massa konstiga ljud. Nu ska ja nog själv sticka till ikea o sen willys som den kärringen jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0