Hello bello

Igår hade ja skola hela dan me 1,5timmes lunchrast, ja tänkte wtf, va ska ja göra? Stack ner ti stan i Lund o började shoppa..hitta mkt mer än va man hade gjort i Malmö. Verkar som ingen handlar där typ.. Ialf kom hem o tog de lugnt hela kvällen. Deckade vid halv ett o vaknade 7.15.. fått in den rutinen nu o vakna tidigt o de kändes så skönt =)

Ida vakna ja tidigt o började städa. Stack mot stan o köpte massa där o sen till entre o handla men fortfarande inte hittat stövlarna ja vill ha.. men nu får de räcka. Har fått min systers shopping-sjuka. Köpte 2 saker till syrran, en av de vet hon om o de andra är en överraskning för hon e mitt hjärta. När ja va på väg hem så skulle ja bara träffa Assal kasal för att säga hejdå till henne, 2min efter hon åkt så skulle ja parkera bilen så ramlade ja i snön. Ja blev helt blöt på byxorna o stövlarna, märkte sen att ja ramlat i säkert hund elr kanins piss så när ja kom hem tvättade ja alla mina kläder direkt o ville spy. Deckade av trötthet o nu kan ja ej somna så vi tänkte kolla på sherlock holmes.

Syrran kommer snart hit, ska pussa o krama ihjäl henne fars nars knars!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0