öhh

Min lasange blev så himla god tack vare mamma såklart. Stack till entre o handla lite kläder o smycken till mig själv o en tröja till sötnosen. Tvingade med mig sötnosen dit för att prova jeans men dom satt ej fint. Ialf sen kom vi hem o käka o sen började ja plugga o har gjort de fram tills nu. Har fortfarande lite kvar o skriva o de känns som att ja skrivit en j-vla bok idag. Kramp i fingrarna, nackspärr o ont i huvvet. Fick besök av en barndomsvän som berömde min lasange haha.. sen satt vi alla o mös me glass framför kunskapskanalen/faktakanalen whatever. Det var min så kallade paus i studierna. Vi körde hem henne sen o ja fortsatte plugga. Yeye men imorrn har ja skola på eftermiddan (seminarium)låter kul men det är de ej för ja e nervös o sen ska ja förbi mamma o "tvätta" haha min mamma är snäll, behöver ej säga mer än det o sen kommer min syrras kompis över för att snacka lite sk-t o få mat av mamma(hennes favvo-mat). Ja längtar tills helgen kommer, ska kasta mina böcker i väggen alternativt ut från balkongen. Ja beundrar verkligen de som orkar läsa ut flera kursböcker sida för sida o anteckna samtidigt, power to you!

Nu ska ja fortsätta med detta "roliga" arbetet, sen sova o möjligtvis snarka ihjäl mig..(lär ju bli de första ja får höra imorrn när ja vaknar).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0